Hulp nodig?

Veelgestelde vragen aan WestCord Hotels

Heb je een vraag voor ons? Die krijgen we vaker! Onderstaand een selectie van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag en niet tussen? Neem dan contact op

Algemeen

Kan ik mijn auto gratis parkeren bij mijn hotel en kan ik een parkeerplek reserveren?

Veel WestCord Hotels bieden parkeergelegenheid bij het hotel. De kosten zijn afhankelijk van het hotel waar je verblijft. Sommige hotels bieden zelfs gratis parkeergelegenheid. Het is niet mogelijk om vooraf een parkeerplek te reserveren.

Bekijk de parkeermogelijkheden per WestCord Hotel

Wat zijn de check-in en check-out tijden van de hotels?

De check-in en check-out tijden hangen af van het hotel waar je verblijft. Hieronder vind je een overzicht van deze tijden. De check-in tijden blijven wel afhankelijk van of je kamer al schoon is. Bij drukke dagen kan het voorkomen dat we de kamer nog voor je in orde aan het maken zijn wanneer je incheckt, want we willen uiteraard wel dat je een schone kamer betreedt.

Early check-in? Dat kan op basis van beschikbaarheid, mits je kamer al schoon en klaar is. Helaas kunnen we dat niet garanderen. Verwacht je later op de avond aan te komen? Dan adviseren we je om ons hierover ook te informeren.

 

Amsterdam

Voor alle Amsterdamse WestCord Hotels geldt dat je kunt inchecken vanaf 15.00 uur. Uitchecken kan tot 12.00 uur.

 

Rotterdam

Hotel New York
Check-in: vanaf 14.00 uur
Check-out: tot 12.00 uur

 

ss Rotterdam
Check-in: vanaf 15.00 uur
Check-out: tot 11.00 uur

 

Delft

Hotel Delft
Check-in: vanaf 15.00 uur
Check-out: tot 11.00 uur

 

Leeuwarden

WTC Hotel Leeuwarden
Check-in: vanaf 15.00 uur
Check-out: tot 11.00 uur

 

Waddeneilanden
Voor alle WestCord Hotels op de Waddeneilanden geldt een check-in tijd vanaf 15.00 uur. Uitchecken kan tot 11.00 uur.

 

De Veluwe
Hotel de Veluwe
Check-in: vanaf 15.00 uur
Check-out: tot 11.00 uur

 

Raalte

Hotel Salland
Check-in: vanaf 15.00 uur
Check-out: tot 11.00 uur

Beschikken jullie over mindervaliden hotelkamers?

Ja, er zijn meerdere WestCord Hotels welke mindervaliden hotelkamers aanbieden. Hieronder vind je een overzicht. Voor de exacte voorzieningen in de kamer, kunt u rechtstreeks contact opnemen met het hotel.

 

Fashion Hotel Amsterdam

Art Hotel Amsterdam 4-stars

Hotel Delft

ss Rotterdam

Hotel New York in Rotterdam

WTC Hotel Leeuwarden

Strandhotel Seeduyn op Vlieland

Hotel Schylge op Terschelling

Hotel Noordsee op Ameland

Hotel de Veluwe

Hebben jullie ook waardebonnen die ik cadeau kan geven?

Ja, je kunt bij ons een WestCord cadeaubon bestellen. Deze kunnen bijvoorbeeld ook ingeleverd worden voor een lunch of diner. Wij sturen de voucher als leuk cadeaupakketje toe. Bekijk de mogelijkheden op WestCord Cadeaubon

Ik wil graag een verrassing regelen in het hotel voor familie/vrienden die komen overnachten, kan dat?

Dat is mogelijk. Wil je bijvoorbeeld een flesje wijn op de kamer laten zetten, een diner aanbieden of heb je een andere leuke verrassing? Neem contact op met het desbetreffende hotel om de mogelijkheden te bespreken!

Ik ben iets vergeten na mijn verblijf in het hotel, met wie kan ik contact opnemen?

Dat kan gebeuren! Neem contact op met het hotel waar je verbleven bent, zij kunnen bij de Lost & Found nagaan of het gevonden is.

Ik heb een verblijf op de Waddeneilanden geboekt, waar kan ik mijn boottickets verkrijgen?

Als je naar Vlieland of Terschelling vertrekt, wordt de overtocht verzorgd door Rederij Doeksen vanaf Harlingen. Voor boottickets en alle informatie over de overtocht, kun je terecht bij Rederij Doeksen. Naar Vlieland is het niet toegestaan om de auto mee te nemen. In Harlingen zijn voldoende parkeermogelijkheden.

 

Voor de overtocht naar Ameland, vertrek je vanaf Holwerd met Wagenborg Passagiersdiensten. Hier kun je je boottickets kopen en vind je alle informatie omtrent de overtocht.

Reserveren

Ik heb geen creditcard, kan ik dan toch online reserveren?

De wijze waarop je online kunt reserveren hangt af van het hotel waar je wilt verblijven. Bij sommige hotels is een creditcard noodzakelijk. Indien je niet over een creditcard beschikt, neem dan rechstreeks contact op met het desbetreffende hotel.

Hieronder vind je een overzicht van de wijze waarop je online kunt boeken bij de hotels.

 

Hotels op de Waddeneilanden: om online te reserveren kun je een creditcard gebruiken, of je kunt ervoor kiezen om vooraf het bedrag over te maken. Betalingsinstructies ontvang je dan per email.

 

Hotels in de stad Amsterdam, Delft, Leeuwarden:  hiervoor is het online reserveren met een creditcard noodzakelijk. Heb je geen creditcard, maar wil je wel reserveren? Neem dan rechtstreeks contact op met het desbetreffende hotel.

 

Hotels op de Veluwe en in Salland: je kunt in deze hotels ook zonder creditcard online reserveren. De kamer is dan gegarandeerd tot 16.00 uur in middag.

Wat is de toeristenbelasting per locatie?

Voor 2016 geldt de volgende toeristenbelasting per nacht:

 

Amsterdam: 5%, per kamer

Rotterdam: 4,5%, per kamer

Leeuwarden: geen toeristenbelasting

Delft: €2,90, per persoon

Vlieland: €1,50, per persoon

Terschelling: €1,55, per persoon

Ameland: €1,55, per persoon

Garderen (de Veluwe),: €1,50 per persoon

Raalte (Salland),: €1,00 per persoon

 

Mag ik mijn hond meenemen naar het hotel?

Je hond is van harte welkom in de volgende WestCord Hotels:

 

ApartHotel Boschrijck op Terschelling

Hotel Noordsee op Ameland

Strandhotel Seeduyn op Vlieland

 

Dit is op aanvraag, gelieve dit van te voren aan te geven!

Tot welke leeftijd verblijven kinderen gratis op de Wadden?

Baby’s van 0 tot 2 jaar verblijven gratis bij WestCord Hotels op de Waddeneilanden.

Voor kinderen van 2 tot 9 jaar gelden aangepaste kindertarieven, deze variëren per hotel en worden vermeld tijdens het reserveren.

 

Annuleren of wijzigen

Ik wil mijn reservering wijzigen of annuleren, hoe kan ik dat doen?

Als je online een reservering hebt gemaakt, kun je deze wijzigen of annuleren via ‘Mijn Reservering‘ rechtsboven in het scherm.

Je kunt je reservering opzoeken door je e-mailadres  i.c.m. het reserveringsnummer welke op je bevestiging staat in te voeren.

Neem anders contact op met het desbetreffend hotel waar je hebt gereserveerd.

Let op! Het is niet mogelijk om een Non-Refundable (Hot Deal) reservering met restricties te annuleren of te wijzigen.

Het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Ga dan naar de contact pagina en neem contact op met het betreffende hotel.

Sluiten

Cookies op westcordhotels.nl

Onze website gebruikt cookies om correct te kunnen functioneren. Door verder te gaan, of deze melding te sluiten, geef je automatisch toestemming voor cookie-gebruik. Meer over cookies

WestCord Hotels logo small

De beste prijs wordt nu voor je opgehaald…